De onderscheidende wijze van klantondersteuning blijkt goede aftrek te vinden bij zowel de bestaande als ook de nieuwe klantenkring van Alustrum.
Alustrum heeft zich in het afgelopen jaar getransformeerd van een productiebedrijf tot een service organisatie. Dat het eindproduct onveranderd bestaat uit aluminium gevel-elementen is hierbij een bijzaak geworden.
Het is in het voortraject dat wij ons kunnen onderscheiden door te zeggen wat we gaan doen en ook daadwerkelijk te doen wat we zeggen, aldus R. Hakkert, directeur van Alustrum.
Door ontzorging en het actief meedenken als bouwpartner, komen we regelmatig tot oplossingen die de klant erg op prijs stelt en het vertrouwen in Alustrum bevestigd. Deze ingeslagen weg zal dan ook in 2012 verder worden uitgediept, om doorlopend onderscheidend in de markt van alumium ramen en deuren te blijven opereren.
Voor meer informatie, kijkt u op http://www.alustrum.nl/ of www.alustrum.nl/ontzorgen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten